Memories comes back, love it.

Idag hade jag storstädning/rensning i mitt rum+garderob. Holy crap vad mycket roligt jag hittade, speciellt one direction saker som får en att tänka tillbaka till allt man gjort. Så sjukt hur länge jag varit ett fan av dem ifrån start då dem sattes ihop till ett band och leverade Torn och få viste vilka dem var, tills nu 2012 och dem ska släppa sitt andra album och har tagit över hela världens och blivit världens kändaste pojkband. Känns som igår när jag tänker på minnerna som är 2 år sedan..
 


- haha Malin gjorde en önskelista till mig förra året som faktiskt slog in, min syster köpte Upp All Night till mig i julklapp, jag skrev min motivering och vann en meet and greet One Direction :) 
-
Sweet memories! 
 

 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback