Monday, hell yeah.

Hola amigos.
Måndag, början på veckan. Idag har fått mitt huvud rensat, och har 4 specifika personer att tacka det för, Sarah, Josephine, Ida och Malin. Saker har blivit klara att se och saker förstodda. Otroligt skönt! 
Även om vissa saker fortfarnade tynger ner mig, så vet jag att det blir bättre med tiden. Det blir det alltid så länge man har en positiv inställning till det :) 
-
Annars har jag varit i skolan idag, har varit en helt vanlig skoldag. Förutom att jag har kommit på att jag är för ärlig, det är bra igentligen. Men när det kommer till att rädda sig själv ifrån en ny lärare som undrar varför jag inte gör det jag ska göra på lektionerna kan det vara bra på att ljuga, haha! 
Det hände idag på bild lektionen, jag har väldigt svårt för att ta "order" på vad jag ska rita. Jag vill bestämma själv vad jag ska rita för att det ska bli kul. Vi skulle rita rum ur ett perspektiv idag och detta var vad jag ritade: 
-


-
Och det jag fick fram när min bild lärare frågade varför jag ritat den var:
- Jag gillar inte att rita det du ber mig om, jag vill bestämma själv annars är det inte kul. 
Hennes reaktion var ungefär  "är du dum i hela huvet flicka? Du går på en bild för att göra det jag vill att du ska göra för att sedan få betyg i det jag anser att ni ska rita för att nå kraven för godkänt"
-
Josephine tyckte jag skulle dra till men en reäjll lögn om "hur jag hade tittat i rummet och sedan hade en tjej gått förbi och jag fick en sådan inspration av henne känslor och kunde inte låta bli att få ner detta ögonblick på mitt papper, osv"
 
Menmen, sån är jag :) 
Efter skolan umgicks jag med min kära vän och filosof Josephine. 

Kommentarer
Sofia

Hej! Jag ska till London i november,och du har ju varit där,så jag undrar är det nåt du tycker jag måste se/göra när jag är där? Kommer vara där i tre dagar. 1D fan oxå btw.
P.s1 Svara gärna i ett inlägg/min blogg/i ett mail.
P.s2 Din blogg äger :))



Blogg: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se
2012-09-03 @ 23:43:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback