Tröttis

Gokväll! 
Kom precis ur dushen och känner mig äntligen lite som en människa igen efter en låååång dag på praktiken i sjukligt skick. Valde att gå dit idag även fast kroppen helst ville stanna hemma en dag till och krya på sig, så det blev en kämpig dag men med kaffe, halstabletter, näsdukar och alvedon så gick den att uthärdas ändå! 
Efter praktiken mötte jag upp Sarah för en liten catch up, efter det hem slänga i mig middag sedan in till Norrtälje igen för att hjälpa Jennie med Albin medas Jonnie var på träning :) 
-
Det har varit fullrulle hela dagen, men nu ligger jag äntligen nerbäddad i sängen!
Så med det säger en tröttis-Matilda Godnatt! :) 
-
 

Kommentarer
Ida

Vartr det du praktiserar? :)



2013-02-21 @ 07:01:21
Frida

Hej! Såg din blogg för första gången idag och måste säga att du hade så sjukt mycket tur när du fick träffa One Direction. Jag är själv ett stort fan och har tittat på dina videos på youtube. Jag ska på konserten i maj, ska du? :)



2013-03-11 @ 17:01:10




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback