Helg och satans Måndag igen.

Jaha då var det Måndag igen, jag kom precis till skolan efter att ha spenderat min morgon på Ålandsbåten, efter en helg med min älskling här hemma i Norrtälje blev det lite jobbigt igår när han skulle åka hem till ön, så jag hängde med och tog första morgon båten idag hem till svealandet.
Efter 5 månader är det fortfarande lika jobbigt att säga hejdå, om inte jobbigare. Men som tur så syns vi snart igen :)
 
I fredags så spelade vi kubb och Fotboll hemma hos Josephine med ett gäng.
I Lördags bowlade Kim och även svärmor kom till Norrtälje för att bowla :) Efter några timmar i bowlinghallen så åkte vi hem till Bergshamra för släkt middag. sen blev det myskväll till eurovision, måååå nog säga att trodde aldrig jag skulle sitta hemma och titta på den skiten, men det var riktigt mysigt med rätt sällskap :) #Pensionvaring
Sen i Söndags så bowlade karln igen, sen så gjorde vi väl inte så mycket. Åkte hem till bergshamra och myste med Albin, sen kom även Sarah förbi en sväng. Sen somsagt drog vi till Åland igårkväll!
-
 
 
 

Kommentarer
Sofie

Ni verkar vara ett så sött par :DDD



2013-05-20 @ 16:38:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback