Frågor & Svar - ang. Rita bilder och min motivering.


Svar: Hej Sofie, jag har ju bara ritat en bild av Harry än så länge. Och vet inte om jag är tillräckligt bra för att ha en sådan tävling där jag ska lotta ut bilder jag ritar. Men jag vet inte, om det är flera som vill det kan det kanske mycket väl hända i framtiden?
Så ni kan säga vad ni tycker, så får jag se hur jag gör! :)


Det kommer säkert en bild på Zayn snart! Men inte inom den närmsta framtiden tror jag! :)




Jag har sett att några av er kommenterat på onedirectionswe.blogg.se och frågat när min motivering kommer ut, snart så! :)

Har ni några fler frågor på hjärtat så är det bara att fråga!

Kommentarer
Louise

Hej!

Jag är också ett STORT fan av 1D!<3 Älskar killarna asså<3

Jag undrar lite om ditt ritande; när började du? hur lärde du dig? jag skulle verkligen vilja kunna rita men jag kan verkligen inte! kan du kanske berätta om det?



kram louise



2011-12-15 @ 12:05:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback