God natt då.


Gokväll kära läsare, och välkomna till rapport.
Ikvällens program ska ni få följa Matilda och hennes dag som student. 
Över till Matilda.


Tack.
Sitter och beundrar min otroligt tråkiga design, funderar på att sätta mig och göra en helt ny faktiskt.
Detta inlägg lutar redan åt att bli ett tråkigt inlägg, YEEY MATILDA YEEY :)
Idag har jag gått lång dag i skolan, kl. 08.50 - 16.30, så är lagom seg just nu.
Men vad har mer hänt i mitt liv som fattig-student idag?
Jag har ätit gröt idag för er som bryr er, gröt är väldigt nyttigt ska ni veta. Jag har gett min katt mat 10 gånger idag. Jag har dushat nyss. Jag har haft en ansiktmask som jag nyss sköljde bort. Jag har smörjt in hela min kropp med bodylotion. Just nu ligger jag i min säng med datan i mitt knä. Jag ska nu böja mig ner för att ta upp min engelska bok. Och just nu ska jag avsluta detta inlägg på något sätt.
Läs en del av mina inlägg med en nypa salt. Självklart är jag inte seriös i detta inlägg, känner ni inte hur det luktar ironi?

- ME AND MY SOULMATE.


Juste, imorgon dagens Rapport program ska vi göra ett repotage om att Matilda ska bli rebell. ooooh, do not miss it.
Okej tror det är dags att sova nu...

Kommentarer
Anonym

GRATTIS du vann ju tävlingen! skulle varit skitglad om jag var du! hälsa dem från miigg snälla? :))



2011-12-07 @ 18:44:13
Anonym

och jag heter sofia föresten ;))



2011-12-07 @ 18:44:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback