Norrtälje Tidning.

Norrtälje tidning ringde mig nyss. Jag trodde först det var Amanda som busringde till mig så mina svar i början vr väl lite sisåsär.
Dem undrade vad för tävling jag varit med i och vad den gick ut på.
Sedan frågade hon som ringde mig vad jag gillade med killarna, vad som var så speciellt med dem.
Mina svar var ju inte dem bästa känner jag nu.
Men jag älskar One Direction för att dem är 5 helt vanliga killar som vågade drömma sin dröm, "dream it, wish it, do it" Dem visade att om man verkligen vill någonting så kan man lyckas! Dem inspirerar mig otroligt mycket, dem har blivit en sådan stor del av min vardag. Dem får mig glad, på riktigt!

Återkommer senare om detta samtal, ska åka till min syster nu!! :)

Kommentarer
agnes

Oh gu va kul! :)



2011-12-12 @ 21:36:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback