nyår..

Hej.
Idag är det fredag, imorgon är det lördag och nyår. Det känns förjävligt.
Usch det känns hemskt att jag sa det där, jag brukar alltid älska nyår.
Men inte i år. Planer dit har inte som dem blivit, sen nya planer nej inte dem planerna gick heller, Sedan en ny plan som inte funkar för olika anledningar , vänner som inte verkar bry sig ett dugg osv. Mitt liv är värdelöst för tillfället.
I'm forever alone, så känns det nu iallafall!
Nej nu får jag ge mig, One Direction på högsta volym - det enkla sättet att må bättre.

Snälla kan det inte bli den 22 januari 2012 nu. Det är det ända jag vill nu, det får mig att ha hopp om att 2012 kommer bli ett bra år!

Ha det bra gott folk och var rädda om era vänner!



Kommentarer
Anonym

när får man se din motivering!? ;)



2012-01-01 @ 01:09:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback