Okey, Don't hate me now.


Som ni flesta vet så ska jag ta med mig min syster Ida till London den 22 januari.

Jag ska förklara för er vilket typ av fan min syster är till One Direction!
Ida är ett fan av One Direction för att hennes syster (jag) är helt galen i dem. Hon har ingen större koll på vad dem heter, vem som är vem, Men hon gillar deras låtar!
Även fast hon inte riktigt har koll på var låtarna heter eller hur texten går precis.
Men hon kallar sig själv ett fan av killarna och det är det viktigaste, sen att hon inte är det största är en annan femma.
Jag valde iallafall att ta med mig Ida eftersom det var hon som köpte 'Up All Night' till mig i julklapp för hon vet hur mycket jag ville ha den. Och hon är väldigt stöttande i allt jag gör, hon är min andra halva.
Plus att vi två har länge planerat att åka till våran dröm stad London. Vi skulle också ha köpt biljetter till killarnas konsert den 10 januari, men dem var slutsålda när vi skulle beställa. Så att ta med Ida var ett självklart val!

Men iallafall, igår kväll när jag och Ida skulle sova så kom jag på det. Jag måste lära henne allt nu innan den 22 januari, så hon inte gör bort sig när vi är där och träffar killarna. Och framförallt inte gör bort mig ;)
Lektion nummer 1: Lära sig killarnas namn och vem som är vem.
Jag tog upp bilden här nerdan för och bad Ida att säga vad dem hette.
Så här lät det: Syiam, Liam, Harry, Liam och Charlie.
Jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta. En krypande känsla av panik åkte genom kroppen, "hjälp, ska jag ta med mig henne som inte ens vet vad dem heter?"

Jag sa namnen om och om igen så hon skulle få in dem i huvudet. Men det hjälpte inte mycket..
Så jag bestämte mig för att hon skulle lära sig skriva namnen, så kanske det blev lättare att komma ihåg dem!
Okej, here we go! Så här såg det ut första försökte Ida gjorde med att skriva killarnas namn..

*HJÄLP MIG KÄNSLAN*
Herregud, jag trodde jag skulle smälla av. Så jag rättade till och skrev killarnas riktiga namn, och lät Ida titta på dem ett tag.
Here we go, försök nummer två!





Lite bättre, dock fortfarande fel på Niall & Liam!
Sedan sa jag till Ida.
- Ida du får sova när du klara av att stava alla rätt!



Grattis Ida du klarade det!
Jag älskar Idas överskrivt hon skrev "Nu jävlar ska ni se"
Sådär ja, lektion nummer 1 - CHECK!


Kommentarer
Din andra halva!

JAG älskar dig mer än allt gumman. Tack för att du tar med mig till denna fantastiska resa.. Jag ska bjuda med dig på en weekend så att vi får lite tid för shopping och annat med. Jag ska försöka att komma ihåg namnen, speciellt Louis. Han är ju så jäkla snygg. Jag tänkte ju höra med honom om han ska med hem sen. Men just nu är ju Syan hon mig ;) .. Vi kommer att ha så jäkla kul på denna resa! Speciellt du! Du är värd detta tusen gånger om! Jag kommer alltid finnas för dig och kommer alltid vara den som älskar dig mest på denna jord! du är ta mig fan bäst gumman.. Hälsa Charlie! xD <3



Blogg: http://http://idaengstroom.myshowroom.se/
2011-12-15 @ 00:21:52
Mathilda

ahaha ja dör va kul x'D Försökte också lära min bästa kompis namnen på alla 5, trots att hon inte gillar 1D över huvudtaget. Men jag tror hon tyckte det var ganska kul för tillslut satt alla namnen! :) Och btw, du bestämmer själv vem du vill ta med ;) Det va ju du som vann! kram



Blogg: http://gottobeyou.blogg.se/
2011-12-15 @ 12:28:27
Nora

Du var verkligen värd biljetterna och vilken underbar resa för dig och din syster ni får ha det så sjukt kul! Hoppas hon lär sig texterna på låtarna när hon står där och hoppar till solen går upp haha :)



Blogg: http://upallniall.blogg.se/
2011-12-15 @ 17:04:28
melanie

du gör helt rätt i att ta med din syster! Spelar ingen roll om hon är ett stort fan eller inte! Grattis!



2011-12-15 @ 17:59:37
elsa :D

hahaha fan va gulligt :') hur gammal är hon? :)



Blogg: http://eilb.blogg.se/
2011-12-15 @ 19:43:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback