Seems like I have one more anonymous speaker.

Svar: Ojojoj. Vart ska jag börja!
Börjar väl med den första.
Ingenting var uppgjort, Vi som vann skickade in våra motiveringar precis som ni andra. Jag säger det igen, Sony Music måste haft det super svårt att välja ut 3 av flera tusen. Och jag förstår att ni är ledsna och besvikna att ni inte vann, eftersom alla ville ju verkligen vinna detta. Men nästa gång är det eran tur, och då tänker iallafall inte jag bli arg eller någonting på er :)


Nummer två.
Jag har hört ryktet om att "någon av dem som vann visste redan om att den skulle vinna". Eftersom Mathilda och Evelina skickade in sista dagen och jag lämnade in rätt tidigt så blev det såklart jag som skulle ha varit den som vetat att jag skulle vinna.
Men jag kan berätta för er, detta rykte är inget mer än ett rykte. Jag hade ingen aning om att jag skulle vinna förns listan med vinnarna släpptes. Faktum är att jag var säker på att jag inte skulle vinna, så jag kollade inte på listan direkt när den kom ut. Jag såg att jag vunnit för andra fans började skriva grattis i min logg,, några minuter efter listan släppts!
Men hoppas du som kommenterar och till er andra som kanske går runt och grubblar över samma frågor fått förklarat för er att detta var inte uppgjort och ingen av oss visste om att vi skulle vinna, för jag vet om att det har snackats en hel del om detta! :)



Ha det bra nu, och om det är någon fråga ni har var inte rädda att fråga då! :)

Kommentarer
Mimo

PALLA skylla på att hon skulle veta innan. Jag skickade in och jag vann inte ngt SO WHAT. vad ska jag göra. Visst jag är besviken ville vinna men de som vann hade en bättre motivering och de förtj'nar att vinna lika mkt som oss alla. SÅ låt dem vara. GRATTIS TILL ALLA SOM VANN. Hoppas ni har det kul och hälsa grabbarna från ala svenska fans <3



Blogg: http://ooneforall.tumblr.com
2011-12-14 @ 20:24:19
Sitav

Skulle du kunna ta med dig 2 teckningar när du träffar One Direction? En på Liam och en på Zayn för är ganska så säker på att jag inte kommer träffa dom. Dom ser ut så här www.twitpic.com/7fq7a2 Zayn www.twitpic.com/7hrxpv



2011-12-14 @ 20:39:18
Mathilda

blir ganska trött på dessa rykten!! Men det känns som att allt "hat" har lugnat sig nu iallafall :) Ha det gött så ses vi snart ;) <3



Blogg: http://gottobeyou.blogg.se/
2011-12-14 @ 21:36:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback