"The Ultimate swedish fan" Part 1 of my story.



Detta är helt obeskrivligt. All den här lyckan inom mig går inte att beskriva.
Igår skulle vinnarna i tävlingen "The ultimate swedish fan" utses. Jag gick och var nervös hela dagen, men var helt säker på att jag inte ens skulle vinna en poster. Jag ville inte ha för höga förhoppningar, så jag inte skulle bli för ledsen när svaret kom fram.
- Varför skulle dem dem välja just mig utav flera tusen tjejer?
- Jag har aldrig haft tur i spel.
- Att vinna den här tävlingen är lika med omöligt.
- Jag vet att jag inte kommer vinna, men jag vet själv att jag är "the ultimate swedish fan"  även fast jag inte vinner.

Ja de här orden är några få av dem som gick runt i mitt huvud, och även det jag gick och sa till mina vänner och familj.
Och sedan blev klockan 15.30 - Vinnarna skulle skrivas ut på onedirection.se , jag var så otroligt nervös. Jag viste inte ens om jhag skulle våga titta. Men sedan gick jag in på datan, några minuter över 15.30 faktiskt.
Det första jag möts av är ett inlägg i min logg på FB där det stog "Grattis".
Jag ropar på min vän Amanda som var hemma hos mig, och bad henne komma.
- Amanda, kooooom nuuu. Jag tror jag vunnit en poster eller nått. En har skrivit grattis till mig!!

Några sekunder efter ha sagt det kommer nästa inlägg upp i min logg - "Grattis till vinsten, får man åka med?"
Ungefär här flippade jag ur. Helt ärligt talat, så kommer jag inte ihåg till hundra procent vad jag gjorde.
Min vän Amanda fick gå in på onedirection.se och checka om det var någon som "drev" med mig eller om det var så att jag hade vunnit?
- Matilda DU HAR VUNNIT skriker Amanda till mig samtidigt hon ger mig en stor kram!

Nu är det svårt för mig att berätta vad som hände eftersom jag fick en sådan blackout utav lycka faktiskt, jag blev så otroligt glad och chockad. Jag kan inte ens beskriva hur det kändes att vara 1 av 3 tjejer utav tusentals tjejer.  Bara känslan att bli utsedd till The Ultimate Swedish Fan.
Jag önskar jag kunde förklara hur det kändes och hur det känns inför allt detta som nu ska ske, mend et går inte jag är fortfarande i chock och har världens lyckorus genom hela kroppen.
Mina vänner säger att dem hade det här på känn hela tiden, "För det finns inget större fan till One Direction än du Matilda" enligt dem.
Tack till alla er som är glada för min skull, och till er som inte vann nästa gång är det eran tur, ge inte upp - Dare to dream!
Och alla svenska fans är lika bra, Sony Music måste haft det otroligt svårt at välja, för jag veta hur många av er där ute som också förtjänar detta. KRAMAR TILL ER
Mer inlägg kommer komma om detta, om gårdagen. Jag måste bara få smällta ner detta och verkligen förstå att detta är på riktigt, att jag inte drömmer.
s
Ni får ställa frågor och saker ni undrar!

Ni får ha det otroligt bra så hörs vi snart , kram!





Kommentarer
lovisa

kan inte din vän amanda göra ett inlägg och berätta om hur du reagera och så ? :)



2011-12-09 @ 08:29:43
Din kusin Jessie

Så roligt att du har vunnit!!! Stor GRATTISKRAM! Men en nyfiken undrar ju, hur löd vinnar-motiveringen?! :D



2011-12-10 @ 20:47:11
Anonym

Ursäkta du visste ju redan om att du skulle vinna...



2011-12-11 @ 15:07:00
Therese

Hur valde dem ut vinnarna och va va det man själv skulle göra?!:)



Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
2012-01-08 @ 20:03:42
Elsa

Hej! Här kommer jag väldigt långt efter, men jag måste bara skriva lite.

Alltså, jag är så himla sur på mig själv för att jag inte ''hittade'' dem innan. Jag kunde ha varit en av dem som skickade in en ansökan om att vinna, men nej, såklart inte.

Sedan nu när jag läser det här blir jag så glad för din skull, att jag nästan vill gråta. Fråga mig inte vad det är för fel på mig, men det är så jag känner när jag läser det här. Jag blir så lycklig, att det är lite konstigt för det är ju inte ens jag som vann.

Åh, STORT grattis till dig nu såhär i efter hand! Du var värd det där!



Någon dag är det min tur, någon dag...



Blogg: http://elsaavardet.blogg.se/
2012-01-29 @ 14:36:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback