Tillbaka

wow, här har uppdateringen varit torr.
Men antar att jag är tillbaka nu, det har varit väldigt stressigt nu med att handla julklappar och allt julstress som hör till.
Imorgon är det Julafton kära läsare, är det någon mer än jag som inte fått julpirret i magen än?
Känns verkligen inte som att det är jul imorgon.. Men ser ändå framemot det! :)
Ha en fin dag, så återkommer jag senare! :)

Okej, här kommer GAMLA bilder ifrån Julafton 2009, alltså två år sedan. På den tiden var jag blond!



- Mina systrar & jag

- jag & mina systar&bröder


- jag, systrar och kusiner

- WOW, tomten med mig, mina syskon och kusiner!

Min pappa erkänner fortfarande inte att det är hon som är tomten. Jag är näst yngst i min släkt där vi firar jul och jag är snart 17 år och den som är yngst i våran släkt är min lillasysyster som fyller 15 den 31/12. Borde han inte ge upp nu?

Någon annan som har en pappa som vägrar erkänna att han är tomten?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback