Dear Anonymous


H
ej, såg nyss att jag fått en kommentar om att det inte är jag som ritat min bild på Harry utan att det är den Australienska tjejen Joanna som gjort det. Haha, förlåt!
För det första om Joanna gjort den skulle den vara så mycket bättre, hon är helt otrolig på rita! :)
För det andra så tror jag inte hon undertecknar sina bilder med mitt namn : Matilda Engström :)




Tack för den kommentaren, och ja jag säger tack! :) För att bli ihop kopplad med Joanna tar jag som en komlimang eftersom jag beundrar verkligen hur duktig hon är :)
Men för att vara på den säkra sidan Anonym, så kan du få några bild bevis på mig och min bild av Harry :)




Sådär ja Anonym, Nu behöver du inte grubbla över om det verkligen är jag som ritat bilden! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback