Hard work, work, work.

Ibland leker livet ändå.
Denna tisdag skulle jag som vanligt på tisdagar sluta halv 5.. Men pga sjuka lärare och brist på vikarier så fick vi sluta halv 12. Ibland är livet otroligt bra ändå!
Inte någ med det, på onsdagar slutar jag alltid 11. Har en känsla att denna vecka kommer gå fort? :)
På fredag är det utveckligssamtal, jag är faktiskt lite nervös för det. Första utvecklingssamtalet på gymnasiet. Vet igentligen inte om det är något att gå coh oroa sig för, det lär ju vara inpricip samma som på högstadiet? Eller?
Nu tänkte jag återgå till mitt pluggande. Mina dagar är fyllda av plugg dem nämaste dagarna!
Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi senare! ♥
- Ska nu skriva en bokresention om boken 'hur kär får man bli'

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback