One Direction - 2012

Hey everyone!
Idag är det måndag och jag har varit ledig idag. Vanliga gymnasie elever tänker - jippi sovmorgon idag.
Nej,nej,nej inte jag. jag gick upp klockan 07.30 denna morgon för att lyssna på när one direction medlemen Niall blev interjuvad av NRJ.
Enligt min plan skulle jag gå och lägga mig efter intervjuven igen, men NEJ! Fick alldelses för bra nyheter för att kunna somna om igen. Jag blev så glad så jag höll på spricka!!!
Det är med lycka i rösten jag berättar för er kära läsare.
- One Direction kommer till sverige nästa sommar enligt Niall! ♥



Kommentarer
Linn

Ville bara titta in & meddela att jag har en grej på bloggen där läsare/andra personer kan skicka in sina "kärleksproblem" eller kanske bara ett vanligt "problem" antingen till min mail eller kommentera det så svarar jag i bloggen som jag har gjort tidigare eller så svarar jag i mail, beror på om ni tycker att erat "problem" är för privat för att delas med andra..

Man får självklart välja att vara anonym, det är förståeligt!!



Jag har valt att göra detta då jag älskar att hjälpa andra människor, att få dom glada då andra personers lycka gör mig lycklig!



Förlåt om jag störde & du behöver inte alls godkänna denna kommentar om det är så, ville bara dela med mig av detta.

Hoppas du haft en fin dag & fortsätter att få en fin kväll!



Kram



Blogg: http://nattstad.se/linnhahne
2011-11-21 @ 19:12:00
felicia

oh my god!

har du någon video på de som du kan länka? :D



2012-02-03 @ 17:46:54
Sakia

Med näst sommar menar du 2012 elelr 2013? :O



2012-02-24 @ 21:06:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback