Dear Readers. ♥

Hej älskade ni. 
vet inte riktigt vad jag ska säga, men det är helt otroligt att ni fortfarande är kvar här fast jag verkligen inte lagt ner en droppe på att blogga under den senaste månaden. Ni är guldvärda, så otroligt fina.
Jag har väldigt mycket i mitt liv just nu, och lovar att komma tillbaka inom kort framtid.
Känner att det är bättre att jag kommer tillbaka helt än att komma tillbaka nu och bara ge en halv bra uppdatering.
-
Tills vidare hittar ni mig på Instagram. Min instagram: MatildaEngstrom
-

Me and Harry Styles
3 månader sedan idag, och jag saknar det mer än någonsin. 


Kommentarer
Erika

Vad skönt att höra ifrån dig!! Ta den tid du behöver!:)



2012-04-22 @ 21:54:14
agnes

I din bio på twitter har du skrivit att du förhoppningsvis ska åka till london och plugga där :) Är det på Svenska skolan i london?



2012-04-22 @ 22:51:46
Kristina

Håller med Erika, skönt att höra från dig och självklart behöverdu inte uppdatera om du har fullt upp, kom tillbaka när du känner för det:)



Älskar din blogg och dina inlägg om 1D!



2012-04-23 @ 23:02:26
jessica

Håller med Kristina och Erika skönt att höra av dig , Men självklart ta den tid du behöver och kom till baka när du har tid . Kram :) ! x



2012-04-24 @ 08:56:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback