Kukelemuk-medicin

Hejhallå.
Ligger i min säng, som jag gjort sedan igår då Sarah&Josephine körde hem mig ifrån skolan, mina hjältar :). Jag har feber och ont i hela kroppen! 
Detta börjar bli ganska utråkande, men som tur surprisade min kära vän Josephine mig igår kväll. 
Jag låg i min säng lite halvvaken, då hon kliver in i mitt rum med Cola, Popcorn och en film och säger:
- Nu hade jag tänkt göra dig frisk, pallar inte att sakna dig. 
-
Så det blev mysfactor i sjukstugan, Så jag har hittat det perfekta reseptet på kukelemuk-medicin: Vänner&godis. :) 
-
Juste jag fick min julklapp av Josephine igår ikväll, lägger upp bild så fort jag tagit kort på den. :))) 
-
 

Kommentarer
Uffe

Fina lakan du har där!!<3



2012-12-18 @ 12:36:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback