weekend.

Hello.
Jag har haft en bra helg, I fredags var det middag här hemma hos mig. Då jag mäster hemmafrun själv stod för maten, sedan spenderades kvällen med två fina tjejer Malin&Lisa. mys.
Lördagen spenderades med Mallanbrallan den med, vi chillade i snökaoset. 
Idag söndag har jag varit seg som in åt satan. Har praktiskt taget bara legat i soffan och druckit kaffe, även myst med min katt som verkar vara kär i mig, haha. Jag börjar bli high på det där med att softa nuförtiden. 
Jag har ju en vit månad fram till nyår, och jag sköter mig exemplariskt :) 
-
Nu väntar jag på att min sambo Josephine ska komma hem ifrån Åland, sen blir standard med Josephine&Matildas söndags mys med catch ups ifrån helgen :) .
.
Jaja, men här är tre bilder ifrån fredag, lördag och söndag! puusss.

Kommentarer
Tove Linden

Du är så vacker, både med och utan smink! Ren skönhet! :D



Blogg: http://toveeel.bloggplatesn.se
2012-12-16 @ 17:01:17
Uffe

Ser mysigt ut där med katten! Mjau <3



2012-12-18 @ 12:37:50
Iisa

Vad snygg blogg du har! Vad fina ögonbryn du har, gör du något speciellt med dem? :)



Blogg: http://iisasfoto.blogg.se
2012-12-20 @ 19:00:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback