Back to reality?

Hej, har varit helt slut idag. Men nu har jag bestämt mig, även om jag är sjuk så ska jag till skolan imorgon. Orkar inte vara hemma en dag till!!!
-
Påtal om imorgon. Imorgon är det exakt en månad sedan London och träffen med One Direction!
Inga ord kan beskriva hur mycket jag saknar det..
-
Nu ska jag sätta mig och fortsätta med några London videos, bilder osv. För i veckan kommer mycket komma upp här på bloggen!
-
LOVE!
Håller tummarna för killarna!!!! Dem är så värda att få vinna detta pris!

Kommentarer
Ida Engström

La just märke till att Skorna som Louis har. Sådana skor har Dane, fast han slängde dom förra veckan!! Hur kunde han?!? Haha! <3



Blogg: http://idaaengstrom.blogg.se/
2012-02-22 @ 09:13:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback