Frågor & svar - Ang. Min familj

Svar: Hej Evelina, absolut kan jag berätta om min familj, syskon osv :)
Och kul att du gillar bloggen, ska bli bättre på att updatera och framförallt om London resan! :D
-
I min familj är vi 5 syskon om jag räknar med mig själv, Jonnie 27 år, Ida 22 år, Martin 21 år, Jag 17 år & Kajsa 15 år.
Jag är alltså näst yngst i min familj, jag har 3 äldre syskon och en lillasyster.
Jag bor i ett rött hus ute i bergshamra med min mamma, pappa & Lillasyster Kajsa. Dem andra syskonen bodde här förut också med är ju så stora nu satt dem flyttat hemifrån!
Tyvärr vet jag inte om att bo på landet är min grej, men det är där jag bor iallfall. Om jag inte är i min storasysters lägenhet i den lilla staden i Norrtälje där jag varit under stor del av dem senaste månaderna.
Vi har två hundar, Izor & Loka. Och även min katt, min ögonsten Tudor!
Mina föreldrar bor ihop och är gifta! :)
Jag och mina systrar har otroligt bra kontakt, There's no better friend than a sister and there's no better sisters than mine.
-
Jag har väldigt bra kontakt med alla i min familj, det är ingen jag har dålig kontakt med. Vi har väldigt starka band i min familj, vilket är väldigt skönt.
Jag älskar min familj överallt annat.

-
Det finns även en till person som jag räknar som en familjemedlem, som en syster till.
Det är min bästevän Amanda, vi är inte släkt på någotvis.
Men det är så jag & Amanda har känt varanda sen dagen Amanda föddes, då jag bara var 5 dagar gammal.
Jag föddes den 5te januari 1995 & hon den 10onde Januari 1995.
Och när man växer upp med en vän på det sättet vi två har gjort så har man inte en vanlig kompis relation, utan en syster relation.
En vänskap kan ta slut med en otrolig smärta, men ett systerskap tar aldrig slut.
Och så är det med Amanda, hon är som en syster som jag vet att jag kommer ha vid min sida vad som än händer, det bara är så.
- Bild 1 : Mamma & Pappa, Bild 2 : Amanda & Jag, Bild 3: Jag & Tudor
- La familia, tyvärr fattas Jonnie på bilden.
- Bild 1: Jonnie med sin Jennie, Bild 2: Ida med sin Dane, Bild 3: Martin med sin Sarah
- Gammal bild på mig och Lillskiten! :)

Kommentarer
Amanda

Inte undra på att Harry gillar dig.. DU ÄR SJUKT LIK CAROLINE FLACK!



2012-02-18 @ 23:09:08
Louise

Älskar bilden på dig och kajsa, så otroligt fin!



2012-02-19 @ 00:01:55
agnes

Hoppas du mår bättre snart! och vad härligt med en sån stor familj! själv har jag 3 syskon :)

åh jag måste fråga dig, hur luktar killarna? haha. har aldrig fått chansen att träffa dom. och undrar så! alla luktar gott va? skulle inte kunna tro något annat... ;)



Puss&Kram



2012-02-19 @ 00:04:04
My

vad fin den där bilden på dig och kajsa var ;)



Blogg: http://mysansblogg.devote.se
2012-02-19 @ 10:40:35
Mathilda

Hej! För det första: jättebra blogg!

För det andra: jag heter också Mathilda och min bästa vän heter Amanda, och hon fyller också år den 10:e januar haha jag tyckte det var lite läskigt;)



2012-02-19 @ 12:53:07
Mathilda

Hej! För det första: jättebra blogg!

För det andra: jag heter också Mathilda och min bästa vän heter Amanda, och hon fyller också år den 10:e januar haha jag tyckte det var lite läskigt;)



2012-02-19 @ 12:53:59
Lars

Jamen tjenare! Då är det Lars som tittar in här igen. Jag måste bara säga, OMG DU ÄR FREAKING AWESOME. Sen tänkte jag fråga dig en sak.. jo det är så här att jag brukar se dig på stan och då blir jag alldeles galen för du är ju känd. Jag liksom hoppar runt där bakom buskarna och skriker och så (svar ja, jag gömmer mig i buskarna) Jag kan liksom inte hjälpa det. Jag undrar skulle du bli rädd om jag skulle lägga krokben på dig? för jag har varit nära flera gånger på att göra det. Aja. Tacksam för svar i ett inlägg. Puss och kram darling!



2012-02-19 @ 18:31:30
Ida

Ååh jag känner igen mig såå mkt i vad du skrev om att ha en syster som inte tillhör familjen! För mina grannar (som är systrar) är verkligen också som mina systrar! Vi har hållit ihop alla 3 sen vi va 2 & 4 (ena är äldre) och det är så jäkla underbart att ha! :D Finns inget bättre än en (eller i mitt fall, 2) syster som inte är ens riktiga syster, för man vet verkligen att den vänskapen aldrig kommer dö! Deras familj är verkligen som min extra familj, ränner över till dem tid och otid och vi gör allt tillsammans! så himla underbart! <3



2012-03-07 @ 21:36:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback