Just be yourself! :)

Innan jag träffar killarna:
Nu måste du bete dig normal Matilda, var lugn och mogen tjej.
Och du måste våga prata med dem.
-
När jag träffar killarna:
Ja då är jag mig själv, den pajas jag är!  Vågar bjuda på mig själv, beter mig som om jag vore med min vänner.
Pratar som om det vore vem som helst.
-
Ja så är det faktiskt. Innan jag skulle träffa killarna tänkte jag att så måste jag vara och bla bla. Men så fort jag täffar killarna så får jag som en klick i huvudet och verkligen bara är mig själv.
Innan så står jag helt stilla och säger knappt någonting. Dem som är med mig undrar om jag igentligen kommer klara att träffa dem. Men så fort jag träffar dem så förklarar dem som är med mig att jag får som en klick och bara börjar prata med killarna och är mig själv till 100% . Och dessutom så är jag tydligen hur lugn som helst?
-
Kommer ihåg när vi stod utanför och väntade på att komma in och träffa killarna då Mathilda frågade mig:
Mathilda - ÄR DU INTE TAGGAD???
Jag - Joo
Mathilda - Men du är ju så tyst ?
-
Och dem som känner mig vet, när jag står tyst och stilla är då jag är som mest nervös. Haha! :)
-
-
Imorgon kommer ni få en liten historia om en grej jag gjorde på träffen som varken jag eller dem som känner mig kunde tro att jag skulle kunna göra när jag träffar världens snyggaste killar. Haha!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback