Måndag

Hey Monday.
Varit hemma idag pågrund av att jag är sjuk, som ni vet!
Undrar verkligen när jag ska bli frisk igen? Det blir varken bättre eller sämre just nu. Jag orkar knapp göra någonting, endast ligga och vila, titta på någon film. Jag tänker att nu ska jag passa på att blogga om London när jag endå bara ligger hemma, men vart är min ork?
Så tänker inte lova någonting idag, men jag kan försöka! :)
Nu ska jag ge min ömma hals lite glass, mums!
Hoppas ni har haft en bra start på veckan iallfall! :)


- Jag & Tjejerna när vi var på våran bal i 9an, 2011. :')

Kommentarer
Lisa

Hej Matilda, tack för en roligh blogg!

Jag har en fråga till dig. Du bloggar också på onedirectionswe ellerhur? Hur hinner du med? och tycker du det är kul att blogga där, och att ha två bloggar?? är det inte stressigt? :D



2012-02-20 @ 18:40:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback