Sometimes I put my cleaver-face on

Kände för att göra ett gammalt hederligt inlägg. Det är något jag inte gjort på länge! :)
Känner ni ibland att eran tid inte räcker till? Jag tror många känner så väldigt ofta, jag känner iallafall så!
Jag ska hinna med vänner, familj, skolan, bloggarna, skaffa jobb osv. Jag klarar precis av allting just nu, men det är väldigt tajt om tid. Detta leder till att jag sitter uppe sent på kvällarna för att hinna med det jag inte hunnit med under dagen och sedan dagen efter i skolan så kan jag vara så trött utav att jag är så stressad satt på rasterna går jag och lägger mig i soffan som står i korridoren, och faktiskt somnar väldigt djupt!
Men jag får försöka lära mig att lugna ner mig, och ta en sak i taget så kommer allt bli bra! :)
-
Hoppas ni haft en underbar dag, och nu ska jag sätta mig och skriva lite london stories, fortsätta svara på era frågor i frågestunden och sedan lite annat smått och gott till bloggen! :)



Kommentarer
Anonym

heeej! jag har inte följt din blogg så länge, är ett ganska nyblivet (men ändå galet besatt, haha) onedirection-fan och har hittat hit via 1D.bloggen... men i alla fall ville bara säga att du har en fin blogg och av det jag har sett av dig tycker jag verkligen att du förtjänade att få träffa dem fem underbaraste pojkarna på jorden ;) längtar efter att få höra mer om dem och träffen, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (och 1D är verkligen värda att vänta på!) så hoppas inte du känner dig allt för stressad pga det:P ha de bra, kram :)



2012-02-01 @ 22:06:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback