Tisdag

Hey Blogreaders ♥
Idag är jag tillbaka. Behövde en dag då jag verkligen inte gjorde någonting. Jag är så stressad hela tiden, och min kropp som jag sa har verkligen börjat reagera på det. Ont i magen, trött men kan inte somna pga att jag inte gjort allt jag velat ha gjort under dagen och vet inte om jag ska dela med mig av det men gör det ändå, det är så jag blöder aldrig näsblod jag har slagit i näsan tusen gånger utan att blöda. Nu har jag blödit näsblod 2 gånger på 2 dagar utan att ens slagit i näsa hårt.. Enligt mamma så kan det bero på all stress.
-
Så igår tog jag en dag off ifrån allting i mitt liv. Jag och min lillasyster Kajsa tog det bara lungt och tittade på film! :)
-
Liten Matilda & Bebis Kajsa
-
Antar att ni är sugna på London/One Direction uppdateringar? ;) Jag är iallafall sugen på att dela med mig av träffen detaljer idag!
Detta kan ni vänta er idag:
- En Niall Historia
- Lite bilder ifrån träffen
- Mer bilder ifrån konserten
- plus mera smarigheter ifrån våran träff med killarna :)
-
Ha det bra så länge så ses vi efter jag ätit middag :) kram!

Kommentarer
Mathilda

tilda, snälla ta tag i stressen nu medan du kan. för mig har det gått för långt och hela mitt liv har rasat samman... har mått mer än pissdåligt i två år nu...



Blogg: http://gottobeyou.blogg.se/
2012-02-07 @ 17:44:15
Anonym

Väntar med spänning på harry historian. När kommer den? :)



2012-02-07 @ 19:32:25
Natalie

Försök ta det lungt, stressa inte för mycket det kan gå väldigt illa då! Är iaf spänd på att höra alla historier! :)



Blogg: http://nataliiejohansson.blogg.se/
2012-02-07 @ 19:36:06
Tanja

Jag har också hört att man kan få näsblod och annat pga stress. Jag förstår precis vad du menar, jag har tydligen "väldigt känsliga blodkärl" i näsan har flera läkare sagt till mig, jag kan få näsblod helt utan andledning och det händer också när jag känner mig väldigtväldigt stressad som du är nu, så det jag ville säga är att du inte ska oroa dig helt enkelt! att jag varit med om samma sak och det kommer fixa sig. Du ska inte tänka på allt du har att göra och hur lite tid du har på dig till att göra det osvosv då blir du bara mer stressad, försök att ta det lugnt och kanske skriva upp allt du har att göra och göra ett slags schema som du kan följa så kommer du inte känna sig lika stressad, då är det bara att göra ditt bästa och försöka följa det! :) hoppas jag var till någon hjälp hihi :) kram Tanja



Blogg: http://jjustlikethat.blogg.se/
2012-02-07 @ 19:58:32
Erika

Det är okej att du tar lite pauser ifrån bloggen lite då och då!:) Man måste kunna ha ett liv utanför internet också.

Kram:D



2012-02-07 @ 20:26:33
Julia

Ta det lugnt & stressa inte :)

Vi väntar tåligt. En Niall Historia hade varit kul ;)Tack för att du delar med dig av dina upplevelser <33



+ Jag gillar din klädstil mycket, den är cool ;)

Kram..



2012-02-07 @ 22:10:32
melinda

varför kan du inte skriva ut historien och allt med harry? vi alla väntar!



2012-02-08 @ 12:12:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback