Videosvar i veckan & kontakt

I veckan kommer videosvaren ifrån frågestunden, och ikväll tänker jag svara på några frågor i ett inlägg eftersom det tagit så lång tid att bli frisk och därmed har videon blivit uppskjuten!
-
Såg att några undra om jag har andra sidor att kontakta mig på, här har ni några av dem!
Twitter - www.twitter.com/matilda_95
Instagram - MatildaEngstrom
Hotmail - [email protected]
-
Nu ska jag svara på lite mail och städa vidare i min garderob!
-
Jag älskar one direction babies! :)

Kommentarer
Anonym

vart ifrån kommer kavajen och ringen som du hade när ni träffade One direction? :) skulle du inte kunna lägga upp en bättre bild på din outfit från den dagen? :)



2012-02-27 @ 19:06:00
ulrika

naaw, så gulliga :) har sätt första klippet innan men inte det andra :) gulligt värre!



fin blogg, kollar in varje dag för att se om något kul har hänt :)



Blogg: http://ulrikatroedsson.bloggplatsen.se
2012-02-27 @ 19:32:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback