Zayn Malik

Zayn
Ja precis som på bilden hade Zayn ett stort super snyggt leende på läpparna hela träffen. Man dog lite halvt av att titta på honom. Men han var faktiskt blygare än vad jag hade tänkt mig. Han var var lite försiktigare än dem andra när han kom fram och hälsade, han var lugn och lite blyg på nått sätt men samtidigt självsäker på sig själv? Det är jätte svårt att förklara! :)
När han skulle hälsa på mig så skrattade han lite först med en bussig blick och sen gick fram mig.
- Hey beautiful ! :)
-
Haha jag kommer ihåg hur jag började verkligen flick fnittra när han sa det, och det jag älskar är att han själv började fnittra! Så söt.
-
Efter att ha träffa Zayn på det sättet vi träffade dem så blev han så mycket snyggare i mina ögon, eller ja det blev ju alla killarna. :)
Zayn var lite av en gentleman, haha? :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback