10 dagar kvar

Hej snyggingar.
Det är endast 10 dagar kvar nu, om en halv timme är det den 13/1 och deet innebär 9 dagar kvar. Tiden bara rinner förbi nu. Snart står jag där på flygplatsen och ska åka för att träffa mina absolut favorit killar. Helt sjuukt.


Just nu har jag ett stort klädproblem, vad ska jag ha på mig när jag träffar dessa 5 snygga killarna? Help me!
Har snackat en del med Evelina (en av dem andra vinnarna) och det verkar som att det är fler än jag som har samma problem. Skönt att kunna snacka med någon som faktiskt verkligen förstår sig på hur obeskrivligt nervös/taggad/beslutångest-över-klädval man har nu när det börjar närma sig!
-
- Jag vill tacka för alla fina kommentarer ang. Min bild jag ritat av Harry! Ni gör mig verkligen glad med era kommentarer, det känns bra att ha erat stöd! Tusen tack, ni är verkligen bäst!



Denna kväll har jag lyssnar tonvis på One Direction, även fast det gör mig 1000000 gånger nervösare så kan jag inte slita mig ifrån deras röster. Det gör mig tusen gånger nervösare men på samma gång tusen gånger lugnare! :)
Jag har även suttit och svarat på en hel del kommentarer via mail, bloggar osv! Men nu känner jag att jag behöver min nattsömn, så får fortsätta svara någon annan dag!


Godnatt mina fina läsare!




- Om storasyster glömmer logga ut sin Spotify på min data så får hon skylla sig själv! ;)




Kommentarer
Mimo

sv: hej Matilda :) haha jag vill bara fråga vilken kommentar vare du svarade på. haha har kommenterat ngra på denna blogg. Sen fick jag ett svar haha :) Tack detsamma ;) Puss puss



Blogg: http://ooneforall.blogg.se/
2012-01-12 @ 23:51:52
Klara

Hej, vill bara säga att jag älskar din blogg (och även fanbloggen), Jo jag undrar, kan inte du berätta händelsen i detalj, verkligen detalj efter besöket med dom. Skulle vara så coolt ifall du skrev hur det var, vad ni sa och vad ni gjorde osv! Skulle vara så kul att se one direction med sitt fan backstage! Heheh och det där med kläder, det går ju alltid hem att vara så neutral som möjligt, med kanske en utstickande snygg detalj och sedan världens bredaste leende på läpparna! :D kram på dig!



Blogg: http://klaragunnarsson.blogg.se/
2012-01-14 @ 11:32:24
Klara

Hej, vill bara säga att jag älskar din blogg (och även fanbloggen), Jo jag undrar, kan inte du berätta händelsen i detalj, verkligen detalj efter besöket med dom. Skulle vara så coolt ifall du skrev hur det var, vad ni sa och vad ni gjorde osv! Skulle vara så kul att se one direction med sitt fan backstage! Heheh och det där med kläder, det går ju alltid hem att vara så neutral som möjligt, med kanske en utstickande snygg detalj och sedan världens bredaste leende på läpparna! :D kram på dig!



Blogg: http://klaragunnarsson.blogg.se/
2012-01-14 @ 11:32:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback