Matildas assistent.

Tjenare Matildas läsare!
Nu är det så att jag (matildas lillasyster Kajsa) den såkallade lillskiten som ska skriva några inlägg under tiden Matilda är i London. Dom åker ju imorgon, så nu under hela tiden från ikväll tills på måndag kommer Matilda antagligen inte ha tid med att blogga, så då får jag göra det! Dom håller just nu på packa, fixa naglarna, noppa ögonbryna osv.
Angående bloggandet så kommer jag prata med Matilda i telefonen så jag får reda på allt som händer, vad dom gör och så vidare. Så sen skriver jag det här på bloggen.
Mer uppdatering blir det sen.. Btw, kan säga att dom är otroligt närvösa! Har faktiskt aldrig sett dom så närvösa som nu. Men det kommer nog bli bra :)
Titta in min blogg. http://kajsis.blogg.se/

Kommentarer
adina

HAHA jag är också nervös för att matilda ska träffa de av nån anledning



2012-01-22 @ 00:35:46
Mikaela

Jag är nervös för Matildas skull också! Jag hoppas hon kommer ha det bra och att hon hälsar från de svenska fansen! Vi är så stolta över henne! <3



2012-01-22 @ 02:38:36
Anonym

Åh vad kul för dom!! Kan inte du fråga din syrra om hon kan fråga killarna när dom kommer hit?! Skulle betyda så himla mycket, åker till London för att ha en chans att se dom så det skulle kännas rätt fail om jag åkte när dom var här.. Skulle iaf vara jätte snällt om du kunde hälsa henne det. Är så himla glad för deras skull! Kram



2012-01-22 @ 11:18:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback