Monday

Hej vänner!
Ni gör mig så otroligt glad med era fina kommentarer, ni är bäst!
Det är jätte kul att så många uppskattade "frågestunden", och ni kan fortfarande skicka in era frågor osv! :)
Idag är det måndag, och inatt fick jag äntligen en hyfsad bra natt sömn! Så skönt, jag gick och la mig vid kl 01.00, annars brukar jag lägga mig vid kl 05.00 - 06.00. Vaknade några gånger men kunde somna om väldigt fort!
Men idag känner jag mig sjuk, har världes huvudverk och är jätte förkyld!
Imorgon är det tisdag, tillbaka till skolan! Och imorgon fyller en väldigt speciell person 17 år, min bästevän Amanda! Imorgon efter skolan blir det tjejmiddag och alias hemma hos henne! :)
Ha en fin dag kära läsare! :)


- Moi!


Länk till "frågestunden" - http://matildaengstroms.blogg.se/2012/january/fragestund-ang-london-resan.html

Kommentarer
Anonym

Du är så otroligt vacker!



2012-01-09 @ 17:00:28
Amanda Möller

Du är världens bästa!!



2012-01-09 @ 17:10:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback