they made ​​me cry.

Jag har inte brytt mig om alla rykten som gått om att någon av oss som vann fuskade oss till vinsten förns nu.
Jag har vetat om att det gått massa falska rykten hit och dit angående vinnarna av The ultimate swedish fan - tävlingen.
-
Den här gången gick min gräns, det gjorde så otroligt ont att att en människa/människor som inte ens känner mig anklagade mig för så hemska saker. Dem fick mig att gråta på riktigt..
I en grupp på 300 personer diskuterade en hel del personer om "hur jag hade fuskat", "hur ovärdig vinnare jag är", "hoppas hon blir sjuk så hon inte kan åka med på resan".
-
-Detta är mitt svar till er som tror ni känner mig, och anklagar mig för fusk:
För det första skrev jag min motivering helt själv, Jag satte mig en eftermiddag helt själv hemma för att kunna skriva i lugn och ro. Jag skrev klart min motivering samma dag som jag började. Jag hade ingen som hjälpte mig med den.
Och som jag skrivit förut, jag har inte lovat någon annan än min älskade storasyster med på denna resa om jag vann. Och nu så blev jag en av dem tre suer lyckliga vinnarna. Och det vart inge snack om saken vem jag skulle ta med mig, min syster Ida.
Jag har inte ens direkt några vänner som är 1D fans, jag har vänner som tycker dem är bra men dem är inga fans.
I denna grupp på fb var det andra fans, fans som jag! Det var skönt att prata med några av samma intresse. Men nu har allt faktist rasat. Jag trodde vi alla var en familj som var glada för andra, men nej.
-
Men det finns några otroligt fina personer som direkt ansåg att det den här personen/personerna skrev var fel, tack till er det betydde otroligt mycket! Ni vet vilka ni är! ♥

-

Okej ni sårade mig väldigt mycket en del av er. Men hur mycket ni än hatar och skriver saker om mig, så kommer ni inte knäcka mig. Haters can hurt you, but they won't break you.

-






Kommentarer
Ida skoglar

Har skrivit det många gånger ! fattar inte ens vad dem pratar om seriöst du är värd detta se till att bli frisk du hjärtat så att ni kan ha det underbart i London. puss <3



Blogg: http://fotonavidas.blogg.se/
2012-01-16 @ 21:43:20
Isabelle Holman

Jag mår så dåligt, jag läste bara alla kommentarer och skrev inte men jag mår dåligt för att du mår dåligt över det här! HATERS GONNA HATE, POTATOES GONNA POTATE <3



Blogg: http://isabelleholman.devote.se
2012-01-16 @ 21:45:23
Malin

Gumman! Jag vet att du inte har fuckat jag tror ingen av er har fuskat, du är en härlig brud och jag älskar dig fast jag inte har pratat så mycket med dig. Jag älskar alla i den där gruppen men det var faktiskt lite taskigt att göra ett sånt påhopp! Hoppas du inte blev för ledsen, för åtminstånde du vet sanningen! Puss ♥



Blogg: http://ksomikarlsson.blogg.se/
2012-01-16 @ 21:46:33
Melanie

Det gör mig så arg när folk kan vara glada för andras skull! Stå på dig! Jag kan iallafall säga att jag är glad över att just du vann! Du har gjort så mycket för oss andra fans! Ha en toppenresa och hälsa killarna från alla de svenska fansen! :)<3



Blogg: http://mellesfoto.blogg.se/
2012-01-16 @ 21:46:36
Jessica Larsson

Du förtjänar inte det som vissa skrev, du förtjänar en härlig resa till London! Att få träffa killarna och sedan se på deras konsert! När jag först läste att den personen hade något hemskt att berätta blev jag nyfiken, men det faktum att personen inte hade något fakta att utgå från är helt fel. Så strunta i det och tänk istället på hur otroligt kul resan kommer bli! Somsagt så hoppas jag du blir bättre så snart som möjligt! Och så måsteee du visa din bild av Harry för dom! Annars åker jag dit på något sätt och visar den själv, haha! :)



Blogg: http://jlarsssoon.blogg.se/
2012-01-16 @ 21:48:52
Manal Tawfik

Jag tycker att du är värdig vinnare! När jag skrev det jag skrev, var de så att jag inte visste vem det handlade om! Jag skrev min kommentar efter de jag läste inte till någon personligt!



JAG HOPPAS ATT DU HAR DE BÄST! OCH ATT DU TAR MASSSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOR MED BILDER OCH ATT DU HAR SUPER KUL! DU VANN OCH VI ÄR GLADA FÖR DIN SKULL! TA MASSSOOOR MED KORT MED DOM OCH PÅ DOM!



Jag tycker att det var jätte gulligt att du valde din syster! och jag hoppas att ni har de bäst!



LOTS OF LOVE!



Blogg: http://mylifewiththem.blogg.se/
2012-01-16 @ 22:01:35
STORESYSTER <3

DU FÖRTJÄNAR ATT VINNA OCH DE GJORDE DU! NU SKA DU NJUTA AV LONDON OCH 1D <3 JAG ÄLSKAR DIG OCH DET GÖR ALLA RIKTIGA, ÄKTA 1D FANS MED! LOVE FOR FAMILY <3



Blogg: http://idaa
2012-01-16 @ 22:08:26
ebba

Matilda, du är en så sjukt stark tjej som VERKLIGEN förtjänar detta pris! Jag läste alla kommentarer och valde att inte lägga mig i. Det vissa skrev var verkligen inte okej, eftersom de inte visste hur det egentligen låg till! Jag är sjukt glad att du vann och får åka, så nu hoppas jag med hela mitt hjärta att du blir frisk och kan åka och ha kul with our lovely boys! Kram på dig ♥



Blogg: http://emwn.blogg.se/
2012-01-16 @ 22:43:13
Alice Sjöstedt

DU ÄR SÅ VÄRD ATT VINNA! njut nu av din resa & ditt underbara besök hos killarna. strunta i alla andra idioter. DU skrev en jäkligt bra motivering & därför ska just DU åka till london! så e det! :D <3



2012-01-16 @ 22:53:48
linnea österberg

gumman lyssna inte på dom som skriver dom är bara så himla avundsjuka! du är värd det här så himla mycket och det vet du om så låt dom aldrig trycka ner dig.

är så himla glad att de va du som vann för du har låtit oss andra 1D fans och läsare av din blogg få vara med på alla förberedelser och allt innan nu, vi har fått reda på så mycket fakta som möjligt och det är vi otroligt glada för! i alla fall jag och de kan jag ju lova att jag inte är ensam om!



så nu hoppas jag bara att du blir frisk och får dom 2 bästa dagarna i ditt liv!

puss & kram fina du <3



Blogg: http://linneaviiktoria.devote.se
2012-01-16 @ 23:10:47
Tove

De som gör sånt där förstår jag mig inte på över huvetaget.. Du förtjänar verkligen att vinna!! Du är verkligen en underbar och stark person! Alla vi andra i 1d-familjen stötar dig och de andra vinnarna och vi finns alltid här för er!! Matilda, du är värd detta och låt inte någon ta det ifrån sig!

Puss och kram!



2012-01-16 @ 23:14:41
Louise

Jag förstår inte att de som kallar sig fans och en del av1D-family gör något sånt. Du är helt klart en värdig vinnare och jag är glad för din skull fast jag egentligen inte känner dig i person. Hoppas du blir frisk snabbt så du kan ha de underbart i London!<3



ps. När du kommer tillbaka vill vi höra ALLT! :D



Blogg: http://minstahansson.bloggplatsen.se
2012-01-17 @ 08:01:21
Bianca

Åh, blir så jävla trött på alla som säger saker utan någon fakta.. Ha det bra hörru!! <3



Blogg: http://biiancaaeriksson.blogg.se/
2012-01-17 @ 08:14:49
Agnes

Du är så värd vinsten! Jag förstår att du blev ledsen det skulle jag också ha blivit! Det var dåligt gjort av dem...



2012-01-17 @ 09:45:54
Nicole

Du var en värdig vinnare och förstod inte ens varför dom börja snacka om de igår. Haters gonna hate, men du var fan värd vinsten! Hoppas du blir frisk och får en helt awesome resa! xxx :D



Blogg: http://niktoria.devote.se
2012-01-17 @ 10:46:52
Nicole

Du var en värdig vinnare och förstod inte ens varför dom börja snacka om de igår. Haters gonna hate, men du var fan värd vinsten! Hoppas du blir frisk och får en helt awesome resa! xxx



Blogg: http://niktoria.devote.se
2012-01-17 @ 10:47:31
Danielle

heeeeeej shit vad människor kan vara elaka, jag vet att alla ville vinna så gärna även jag, och jag blev jätte ledsen när jag inte vann, men sen blev jag gladare när jag kom på att det är så bra människor som har vunnit och att jag vet att de älskar dom lika mycket som jag, så snälla söta ta inte åt dig, DU FÖRTJÄNAR DET HÄR GLÖM ALDRIG DET!! HA EN HELT UNDERBAR RESA OCH TÄNK BARA PÅ DIG OCH LÄGG INGEN ENERGI PÅ DE SOM ÄR ELAKA DE FÖRTJÄNAR DET INTE!! kärlek



2012-01-17 @ 11:11:17
tea

ta det inte personligt, du förtjänar verkligen att åka och träffa killarna! personerna som snackar skit är bara stört avundsjuka och har inget bättre för sig i livet än att hacka på andra



2012-01-17 @ 17:38:54
frida

Jag måste bara säga att du verkligen förtjänar att åka! Din motviering var en av de tre bästa och d'rför ska du åka. Varför skulle du fuska liksom!? Nej fy, goo you girl! Ha det grymt på resan och hälsa sverige! :D



Blogg: http://jubblies.blogg.se/
2012-01-18 @ 22:34:28
Mikaela

Du var den lyckliga vinnaren av tusentals med svenska fans! Du borde vara stolt och du förtjänade att åka! Visste inte om tävlingen annars hade jag också skrivit min motivering. Är avundsjuk men är sjukt glad att du fick träffa dom! Du representerade de svenska fansen och det är vi evigt tacksamma över!

#Svenska1Dfans ska stötta dig till 100%! Om inte, så gör jag det ALLTID! <3



2012-01-27 @ 02:19:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback