Faster-lyckan fortsätter!! :)

Då var jag hemma igen efter en dejt med min fina vän Emilia. 
Idag när jag kom hem ifrån jobbet så var min havande svägerska Jennie här, trevligt trevligt! 
Hon, jag och mamma satt och gottade oss framför tv. Jag hjälpte jennie att blogga på hennes blogg (www.jennielinnea89.blogg.se) medans hon tittade på resor till turkiet samma vecka som vi åker! :) Men eftesom hon är gravid så måste hon kolla upp en hel del innan hon&Jonnie bokar. Men jag hoppas verkligen dem också hänger med!! 
.
Fick även en high five av lillemannen i hennes magen under kvällen, eller ska jag säga en spark kanske? För det var en rejäl buff mot min hand, och mitt faster-hjärtat blev ännu mer exalteradt! ;) åh jag längtar så efter bebis-killen, ser enormt mycket framemot att bli faster! 
-
Sedan åkte Jonnie&Jennie hem till sig, och jag åkte till Emilia! :) 
-
Nu ikväll ska jag svara på någon fråga som kommit in här på bloggen i ett inlägg, sedan titta på Pretty little liars eller Criminal minds! :) 
-
Sleep tight!! 
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback