~Regn~Gårdagen~Turkiet~Jobba~

Hola Amigos!
Kom precis hem efter en blött&regnig moppetur ifrån Amanda. Sov hos henne inatt, igår kväll träffade vi Ella & Annie en snabbis. Sedan drog vi hem till Amanda för en massa snack och mys, men om jag ska vara helt ärlig så somnade vi båda som två spädbarn nästan direkt när vi la oss i sängen. :)

-

Känns skönt att ha sin bästavän hemma igen, även fast jag vet att hon har haft det kanon i Rhodos!

-

Påtal om utomland så har taxfree katalogen kommit hem till mig nu, åååh då vet man att det inte är långtkvar, om jag ska vara exakt så är det 25 dagar kvar tills jag ligger på Turkiets stränder och bara har det otroligt mega bra! :)
Ska nu innan jobbet ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig och titta igenom katalogen och se vad för kul jag hittar i den, och sedan se vad jag ska beställa hem!! :)

-

Jobbar 16.00-20.00 idag, tackar gud för att jag jobbar inomhus dagar som dem här! 

Hoppas ni får en underbar dag, så hörs vi! :)


Kommentarer
Nelly

Är det någon slags app som man laddar ner till sin iphone den med hur många dagar det är kvar? Vill ha den, men vad heter den?



Blogg: http://www.teenagerquotes.blogg.se
2012-07-22 @ 16:42:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback