En bra Måndag, helt enkelt.

Hej Sweetiepies. :) 
Haft en otroligt fin dag idag, umgås med underbara människor som jag älskar! 
-
Dagen började med en skön sovmorgon, under min morgonkaffe så ringer min Storasyster Ida och undrar om jag och Lillasyster Kajsa vill åka in till Norrtälje för att luncha med henne och Mamma. Så Ida hämtade oss, sedan blev det lunch på något Thai ställe i Norrtälje. Jag tycker inte om Thai/kina mat igentligen, men det här var faktiskt gott! :) Det var iallafall jätte mysigt att umgås med alla tjejerna i familjen, det gör vi allt för sällan dock! 
-
Efter Lunchen drog jag hem till Ida ett tag, vi softade mest!
Efter allt softande så skjusade hon mig till kära Sarah och min efterlängtade vän Josephine!! :) 
Vi gick runt på Norrtäljes gator och tittade lite, sedan satte vi oss på en uteservering och bara myste, vid 5 kom Emilia och hakade på vårat mys! :) 
-
Helt underbar dag! :)
.
»Bilder ifrån lunchen med mamma&systrarna«
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback