Friday Night.

Hej! :)
Igår, alltså i fredags så åkte jag och min underbara vän Mathilda in till Täby Centrum för att shoppa lite. Vi hade det jätte mysigt även fast vädret inte var det bästa!
Sedan åkte vi hem till Norrtälje igen då vi gick till Ida för att spela lite kinect och umgås dem som var där. Super kul, älskar verkligen att spela kinect! :) Ja och sedan gick jag och Mathilda hem till Josephine för en sleepover!
Bilder ifrån gårdagen.
- Haha Mathilda provar klänningar på sitt egna vis. Simple but effective! ;)


- Kinect!!
- Klicka på bilderna om du vill se dem i större format.
-
Jag skulle jag inte påstå att jag har kommit igång helt med bloggningen, men jag har börjat en del iallafall! Bättre lite än ingenting alls! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback