Härlig Torsdag

Hej älskade bloggisar!
Vilken härlig dag detta varit, är full med massa positiv energi efter en härlig dag på praktiken! :)
Och bättre blir det, efter praktiken åkte jag in till min bestis Amanda!
Nu är jag hemma, ska mysa framför tv'n med mamma sedan inatt ska vi hämta hem lillskiten som varit i Polen med sin klass! :)
-
Ikväll ska jag svara på lite mail ifrån er, även ska jag svara på lite av era frågor ni ställt! :)
-
- Vi hörs snart, ska ta en kaffe och vila lite. Det tar väldigt mycket energi att leka med barn hela dagar, men man får så mycket kärlek och positiv energi tillbaka så det är helt klart värt det! :)
-



Kommentarer
Bea

Sjukt fin är du!



2012-03-16 @ 14:14:34
sofie

när kommer din video inlägg upp om frågestunden?



ASSÅ SNÄLLA SVARA!!!

har frågat det här läääänge nu men har inte fått svar...



När du kramade alla killarna, hur var deras lukt?:D luktade dem gott?:D

mins du? vad luktade dem isåfall? :)



snälla beskriv alla deras lukter



2012-03-16 @ 19:04:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback