Helt slut

Hej vänner, kom hem rätt sent igår plus att jag har haft min första praktikdag idag på en förskola, och hurtig som man var så valde jag att inte ringa pappa och be han hämta mig. Nej utan jag valde att ta en 30 minuters promenad hem! :)
Så jag är väldigt trött och helt slut i kroppen pga många anledningar!
Så denna vecka har jag praktik på en förskola.
-
Nu ska jag lägga mig i sängen och kanske titta på någon serie, fast just nu lutar det grovt mot att vila lite med en lång powernaap!
-
Ikväll kommer del 4 alltså sista delen av svaren ifrån frågestunden, ska även svara på lite allmänna frågor ni frågat här på bloggen! :)
Update you later sweethearts!
-

- London, någon timme innan meet and greet med killarna. Idag saknar jag london & killarna extreeeeeeemt mycket, och det kan ha sina anledningar. Jag saknar det hela tiden, men alltid extra mycket om jag inte mår så bra eller tycker någonting är jobbigt.


Kommentarer
sofie

ASSÅ SNÄLLA SVARA!!!

har frågat det här läääänge nu men har inte fått svar...



När du kramade alla killarna, hur var deras lukt?:D luktade dem gott?:D

mins du? vad luktade dem isåfall? :)



snälla beskriv alla deras lukter



2012-03-12 @ 17:39:47
Anonym

skulle du kunna lägga upp en bild på din outfit från dagen då ni träffade killarna i London? och även skriva vart kläderna kommer ifrån? skulle vara kul! :) kram



2012-03-12 @ 19:44:00
Amanda

Hej! Grym blogg!

Undrade bara om du har twitter?

Tacksam för svar! :-)



2012-03-12 @ 23:26:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback