Svaren ifrån frågestunden - Del 1

Hej käraste läsare!
-
Vi spelade in alla delar idag, men eftersom youtube inte sammarbetar med mig så får ni del 1 idag, och resten kommer så fort Youtube behagar ;)
Hoppas Youtube ber er om ursäkt för seg uppladdning. Tog en evighet att ladda upp!
Men nu är den här, del 1/4 videosvar på era frågor ifrån frågestunden! :)
-
I del 1 pratar jag om: Känslan innan träffen,  Haroline ;)*haha*,  Lite om min bild till Harry,  Era frågor, twitternamn ,  om killarna ska till Sverige, Att förstå engelska,  Hur Zayn var i verkligheten,  Hur länge träffen var,  Hur det var att prata med killarna,  Om jag har träffat killarna tidigare,  Min reaktion när jag vann,  Vem Zayn hängde mest med,  Om jag kysste Harry,  Om det blev pinsamtystnad,  Har jag någon kontakt med Harry,  Vad killarna sa om Sverige,  Konserten,  Vem av killarna pratade mest.
-


- Ursäkta den dåliga kvaliten! Haha och svar ja, jag känner mig otroligt obekväm i detta.


Kommentarer
Anonym

går ju inte att se videon:(((



2012-03-05 @ 00:47:53
My

jo det går ;)



Blogg: http://mysansblogg.devote.se
2012-03-05 @ 08:09:10
sara

jag har en fråga!



du skriver ju att du har många syskon och väldigt bra relation med dom! så jag under varför du just valde ida som fick följa med under träffen!?



skulle vara kul om du skrev med på mig blogg eller kanske i ett inlägg! för det skulle vara kul och veta varför!



älskar din blog! det är bäst!



Blogg: http://sarakarolins.blogg.se/
2012-03-05 @ 10:09:12
Anonym

joo, nu går det! åh vet du hur grym du är! älskar din blogg!:D



2012-03-05 @ 11:39:31
emmaa'

Snälla jag ber dig, svara på denna frågan! Jag undrar var Milkshake city ligger, den du var på liksom adress och så om du kommer ihåg, skulle vara grymt snällt om du berättade. Ska nämligen till London snart :) x Kram



2012-03-05 @ 17:16:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback