Svaren ifrån frågestunden - Del 4

Så nu kommer del 4 upp, och del fyra är den sista delen!
Men om det är någon fråga jag glömt svara på är det bara kommentera eller maila så löser vi det! :)
I del 4 pratar jag om:
  • Om jag tror det är något mellan mig och Harry (??)
  • Har jag kontakt med någon av dem nu?
  • Följer någon av mig på twittter?
  • Vem var mest pratglad av killarna?
  • Vem var mest social?
  • Min motevering så jag vann resan
  • Frågade jag om dem kommer till sverige snart?
  • Hälsade jag ifrån dem svenska fansen?
  • Blev min syn på någon av killarna annorlunda efter träffen?
  • Zayn & Liam
  • Smink video
  • ang deras konsert, åldersgräns
  • Det roligaste som hände under träffen?
  • När Harry sa att han tyckte jag var söt
  • Känslan när jag såg dem, hur kändes det?
  • Hände något pinsamt?
  • Haha, om jag är dum som tror att Harry vill ha mig?
  • Är killarna lika snygga i verkligheten?
  • Ang. lägenhet i sverige
  • vem ger bäst kramar av killarna?
  • NRJ tävlingen
  • Flickvänner

Kommentarer
Emma

När sa Harry att du var söt? Gick han bara fram och sa det? :P <3



Blogg: http://emmaweliin.blogg.se/
2012-03-14 @ 07:16:04
Sofie

ASSÅ SNÄLLA SVARA!!!

har frågat det här läääänge nu men har inte fått svar...



När du kramade alla killarna, hur var deras lukt?:D luktade dem gott?:D

mins du? vad luktade dem isåfall? :)



snälla beskriv alla deras lukter



2012-03-14 @ 16:21:38
Anonym

Varför lägger du aldrig upp 1D - experience? För du har ju redan skrivit den?



2012-03-15 @ 16:57:15
Louise

Men varför skrev du förut att ni hade en flört på gång då?



Blogg: http://tingelinge.blogg.se/
2012-03-17 @ 23:31:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback