Tisdag + Ett ♥ till er läsare

Hej! :)
Tisdag idag, det har varit en helt okej dag idag till skillnad ifrån igår!
Igår var jag i skolan i ca 1 timme innan jag var tvungen att ringa mamma och be henne hämta mig. Hade fruktansvärt ont i magen - Mensvärk ger mig självmordstankar.. Haha
-
Ni läsare är verkligen underbara, ni är så aktiva och snälla även fast jag inte ligger på topp med uppdateringen!
Jag ska bättra mig med uppdateringen, och även på att svara på era kommentarer & mail! :)
Men ett stort ♥ till er!
-
- The London Gang, I miss you guys! :)



Kommentarer
Therese

När kommer din one direction experience har jag missat den?

Vore konstigt eftersom ja läser din blogg 24/7 men isåfall kan du länka den till mej :)<3

Du e bäst!!!



Blogg: http://theresefabienne.blogg.se/
2012-03-20 @ 19:05:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback