Full-rulle!

Jahop, då var jag här igen!
Tänker inte köra ett inlägg om hur ledsen jag är att jag inte uppdaterat. Ni vet att jag försöker men det sker så myket i mitt liv just nu, full-rulle helt enkelt! :)
-
Därför tänkte jag berätta lite för er vad som hänt i mitt liv den senaste tiden!
-
- Först och störst av allt så ska jag bli faster till en liten pojke, jag längtar så otroligt mycket! Var hemma hos min storebror Jonnie och hans Jennie idag och tittade på dem underbara ultraljudsbildena på den lille mannen som växer i Jennies mage. Världens finaste baby redan nu i mina ögon. :')
-
- Jag är som vanligt med mina vänner och hela den biten vad vänner gör när dem är med varandra, tror inte jag behöver sitta och berätta det. ;) Mina vänner betyder så sjukt mycket för mig, jag skulle aldrig klara mig utan dem. Kärlek till er!
-
- Har varit slarvig i plugget och låtit roligheterna med vännerna gå över plugget, vilket har gjort att jag hamnat efter i skolan. Så just nu håller jag på lägga mer tid åt att plugga, eftersom det endast är ca 1,5 vecka kvar tills sommarlovet.
-
- Jag har fått ett sommarjobb!
-
- Jag åker troligtvis med min fina vän Josephine till Åland den 5 juni, och stannar där ett litet tag. Sedan vecka 33 så åker jag till Turkiet! :)
-
Härligt att ni är så peppande, kramar till er! :)

-


Kommentarer
alina

vart i turkiet ska du? :) ska nämligen också dit vecka 33!



2012-06-03 @ 23:32:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback