It's like i'm finally awake.

Hej Lördag.
Idag har varit en softar dag, så jag inte gjort nått annat än det jag själv känner för att göra. Mycket skönt och behövligt efter som min hjärna exploderade av tankar & känslor igår kväll. 
Och ikväll tänker jag inte ta av mig mjukisbyxorna jag bott i idag.. Jag ska ha en mysa framför tv'n kväll, men först ska jag ta en powerwalk med min mamma! :) 
-
Känner mig som en softare för en gång skull. Vanligvis får jag som lite panik när jag inte har nått att göra, eller är med någon. Men ikväll känns det bara bra :) 
-
- Dagens facelook! :) Outfiten har jag ju redan sagt, mjukisar. 
 

Kommentarer
Sofie W.

FÖRSTÅR ATT HARRY FÖLL FÖR DIG!!!! :D Sjukt fin, kram



2012-11-24 @ 20:06:18
Klara & Viktoria

Bär du alltid korset runt halsen? Jätte fin bild :)



2012-11-24 @ 20:23:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback