One day baby we'll be old.

Hej på er! 
Såg att några av er undrar "vart jag tagit vägen", "varför uppdaterar du inte?". Den bittra sanningen är att jag har/är alldeles för upptagen för tillfället. Det är mycket som sker i mitt liv just nu, en massa stress. 
Men jag ska försöka ta tag i bloggen, för jag ser att många av er fortfarande besöker denna ouppdaterade sida. Men jag lovar ingenting, men det jag kan göra är att försöka hinna med bloggen så mycket som möjligt! :) 
-
Håller på skriva en motivering till biljett-tävlingen till x factor sverige då One Direction kommer dit. 
Och nej jag fick inga biljetter, och är både arg, ledsen, förbannad and soooo on för det.
Men är glad för er som ska få gå dit och se killarna, ni kommer få det grymt. Känslan av att se
 
dem live är magisk. Fan, Skoja jag är 1 % glad för er skull, sen 99% avundsjuk. ;) 
.-
Men men, forsätter skriva min motivering och hoppas på det bästa!
Har även fått frågan om jag kan hjälpa till med att skriva era motiveingar, "eftersom jag verkar vara bra på sånt",
Antar att det kommer ifrån att jag vann "the ultimate swedish fan" tävlingen. Och ja visst, varför inte klart jag kan hjälpa er men tror bara ni själva kan förklara hur ni känner för killarna! 
Men ni kan kontakta mig på min kik: MatildaEngstrom 
-
Och om ni vill läsa om min resa till London och min meet & greet med One Direction 
Klicka här - http://matildaengstroms.blogg.se/category/the-ultimate-swedish-fan.html
-
Påtal om London, Det är 9 månader sedan jag var där, Borde inte mitt & Harrys barn komma snart? 
-
- Mitt fina skal jag fick av min fina vän Sarah i veckan, och sen bara jag. 

Kommentarer
Mandy

Vadå för tävling? Kan man vinna och se dom när dom kommer hit? Kan du länka isåfall?



Blogg: http://amandapaavola.blogg.se
2012-10-28 @ 09:14:32
Anonym

Menar du biljettävlingen som är på onedirection.se? :)



2012-10-29 @ 03:15:48
Sara

Jag fick biljetter till konserten på rad 33 :D men ändå är jag avundsjuk på dig!!! Du har fått sett dom och träffat dom!! Fattar jag vill vara dig!! Va glad för vad du fått ! Och jag säger att det var synd att du inte fick någon biljett för jag unnar dig det!! Jag tycker alla borde få en! Hur reagerade du när du inte fick någon biljett? :)



Blogg: http://harrystylesnovell.blogg.se
2012-11-04 @ 18:02:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback