Blir knäpp av att ligga hemma.

Min fina vän Malin har alltid sagt till mig att jag är sällskaps sjuk.
Att jag alltid måste göra någonting och alltid vara med någon. 
Och under min tid här hemma i sängen sjuk, så har jag insett att hon har rätt.
Jag blir knäpp av att bara ligga hemma utan att göra någonting eller träffa någon.
Även fast jag har träffa några, men bara korta stunder. 
Och jag vet att jag är sällskapsjuk när jag ska sova, det har jag vetat om länge.
Sover helst med någon, och den får gärna klara av att jag är extreemt gosig när jag sover. 
Så dem här dagarna hemma har varit jobbiga, jag hatar att sova själv. 



Kommentarer
Sofi

DREAM HAIR!!!!



2012-09-13 @ 23:12:27
Hanna

kan du lägga upp en bild på ditt rum och garderob? Skulle vara kul att se :D älskar din blogg!!!



2012-09-13 @ 23:16:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback