Förra helgen

Hej :)
Har legat sjuk så har inte orkat uppdatera er. Men nu är jag bättre och tänkte berätta om min helg kortfattat. 
På fredagen blev den 18 års fest för fina Elin! Mycket trevligt! :)
På lördagen var det meningen att jag skulle på kräftskiva men istället fick mitt spontana jag bestämma och då slutade det med att jag och Emilia tog sista båten till Åland för att överaska våran vän Josephine. 
Den lördagen blev som den blev, om jag tittar tillbaka på den så är det inte ens mig jag ser, jag var inte mig själv. Det är därför jag nu väljer att glömma bort det och fokusera framåt. :) 
För jag är en positiv person som försöker se något positiv i allt, Och jag har hittat positiva saker i detta. :) 
-
Har inte mycket mer att säga, behöver vila min sjuka kropp ett tag! :) 
Puss & Kram! 
-



Kommentarer
Anonym

Du är 17 och är ute på krogen?



2012-09-12 @ 18:30:18
Anonym

Du är sjukt rätt så ofta va? (inget illa menat) men älskar din blogg !! :)



2012-09-13 @ 19:13:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback