Bad day.

Jajjamen, detta har varit en förbannat dålig dag. 
För det första så är det måndag, och måndagar är aldrig roliga. Sen så vaknade jag upp med världens förkylning och smärta i hela kroppen. Men gick upp endå, drack mitt morgonkaffe och åkte in till Norrtälje med mammsen för att sedan gå till praktiken. Men efter ca en timme på min praktikplats så kände jag hur febern kröp fram och åkte därmed hem. 
Sen gick dagen utför, inte nog med att jag är sjuk så blev jag på dåligt humör. Och det fanns bra anledningar till att bli det också. Menmen, shit happens! 
-
Men att vara negativ är inte riktigt min grej, så just nu ligger jag och tänker på allt som gör mig glad istället :)
- mina underbara vänner - min fina pojke - min fantastika familj -
 

Kommentarer
Emma

Ditt halsband var riktigt snyggt!:) var har du köpt det?:)



2013-02-21 @ 22:35:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback