Onsdag, en bra onsdag!

Hej Onsdag! :) 
Idag har varit en bra dag, har varit i skolan som vanligt men saknar min skolkompajon Malin som är i Turkiet. Fick en håltimme mellan 11.00 - 12.45 så då plockade min syster Ida upp mig, och vi åkte hem till henne och drack kaffe och snackade en hel del, så skönt att umgås med henne och prata om lite saker. 
Efter skolan mötte jag upp min gamla vän Hanna för en fika på stan, vi har inte träffat varandra sen 9:an då vi helt slutade umgås. Så det var jätte trevligt att träffa henne igen, kul att prata minnen och saker man missat under vårat "uppehåll" :) 
 
Sedan åkte jag hem till byhålan, slängde på mig myskläder för en lugn kväll. Josephine har kommit hit, vi har tagit några koppar kaffe och nu kommer mamma och pappa hem med mat - Avokadosallad!! :D 
 
pyss&kram
 

 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback