Sjuksköterska Matilda

Sådär nu ligger jag äntligen i min säng efter en lång dag i skolan och en kvällspass på jobbet, Men denna kväll på jobbet var inte dem andra lik, utan vi var på sjukhuset så det blev att sätta på sig sjuksköterskekläder! :) 
Jag är ju somsagt personligassistent, men det visste ju inte de andra passienterna på sjukhuset så en del kom ju fram och frågade frågor osv, där står jag som ett fån och inte vet vad dem pratar om så det blev bara att säga att jag inte jobbar här som sjuksköterska, då tittade dem konstigt på mig och kläderna. 
Menmen, det var en bra&lugn kväll på jobbet, jag älskar verkligen mitt jobb och strom trivs!! :) 
-
 
-
Nu säger jag godnatt för mig! :) 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback